Resident Evil PBF
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Mechanika forum

Go down

Mechanika forum Empty Mechanika forum

Pisanie by HUNK Sob Lut 21, 2015 4:12 pm

Ekwipunek

Początkowa wielkość ekwipunku to 40 pól. Za pieniądze lub wypełnianie misji wielkość ekwipunku może się zwiększyć o ilość wskazaną przez administratora. Wszystkie przedmioty mają określoną wielkość i zadają określoną ilość obrażeń.
Broń:

  • Pistolety: 6 pól, 10 obrażeń od strzału.
  • Rewolwery (magnum) : 8 pól, 65 obrażeń od strzału.
  • Strzelby: 10 pól, 35 obrażeń od strzału.
  • Karabiny snajperskie: 12 pól, 50 obrażeń od strzału.
  • Karabiny szturmowe: 10 pól, 40 obrażeń od strzału.
  • Pistolety maszynowe: 8 pól, 30 obrażeń od strzału.
  • Noże: 2 pola, 10 obrażeń od ciosu.
  • Granaty: 2 pola. Granat wybuchowy: 50 obrażeń dla każdego przeciwnika w pobliżu. Zapalający: 35 obrażeń dla każdego przeciwnika w pobliżu. Oślepiający: obrażeń brak.
  • Granatnik: 10 pól, 70 obrażeń.
  • Wyrzutnia rakiet: 14 pól, 200 obrażeń.
    Inne typy broni, które użytkownicy uwzględnią w kartach postaci dostaną konkretne wielkości w ekwipunku i zostaną dopisane do listy.


Amunicja:

  • Do pistoletu, do 100 naboi: 2 pola
  • Do pistoletu maszynowego, do 200 naboi: 2 pola
  • Do strzelby, do 50 naboi: 2 pola
  • Do karabinu snajperskiego, do 20 naboi: 2 pola
  • Do karabinu maszynowego, do 100 naboi: 2 pola
  • Do granatnika, do 10 granatów: 2 pola
  • Do wyrzutni, jedna rakieta: 5 pól
  • Do magnum, do 15 naboi: 2 pola


Przedmioty wpływające na zdrowie:

  • Roślina: 2 pola
  • Sprej pierwszej pomocy: 2 pola
  • Bandaże: 1 pole
  • Apteczka: 4 pola
  • Żywność: 1-2 pola


Punkty  życia

Początkowa ilość punktów życia to 100. Stracić je można na przykład w walce, którą kieruje MG, zaś przywrócić - określonymi przedmiotami. Każdy z nich zwiększa ilość punktów życia o określoną wartość:


  • Zielona oślina: 30 punktów
  • Sprej pierwszej pomocy: całość
  • Bandaże: 10 punktów
  • Apteczka: 60 punktów
  • Żywność: 10-30 punktów
  • Zielona + czerwona roślina: całość
  • Żółta roślina: zwiększa maksymalną ilość życia o 10 punktów. Użycie możliwe jedynie po połączeniu z zieloną (lub zieloną i czerwoną) rośliną.


Walka

Proces zależny zarówno od Mistrza Gry, jak i samych graczy. Walka między użytkownikami zależy od nich samych, jednak walka z B.O.W. opiera się na akcjach Mistrza Gry i umiejętnościach użytkownika.

Przedmioty

Kolejna kwestia w grze polegająca na akcjach MG. Mistrz może podrzucić użytkownikowi jakiś przedmiot, który może okazać się pomocny.
HUNK
HUNK

Liczba postów : 37
Join date : 21/02/2015

https://residentevilpbf.forumpl.net

Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach